Loading...

torstaina, toukokuuta 16, 2013

Päivän Terveysvinkki Nro 92/365. Torstain toinen 16.5.2013 B-ryhmän vitammiinit



Nyt Päivän Terveysvinkki ilmestyy myös venäjäksi!
Today's Health Tip now appears also in Russian language!
Здоровье Подсказка сегодня появится также и на русском языке!

B-ryhmän vitamiineja esiintyy monissa viljatuotteissa, ja kehon "hyvät bakteerit" valmistavat lopullisesti ne nauttimastasi ravinnosta. Pidä "hyvät bakteerit" vahvoina nauttimalla prebiootteja, toisin sanoen syö paljon tuoreita hedelmiä ja vihanneksia. Syömällä lisäksi probiootteja eli käymismenetelmällä valmistettuja elintarvikkeita edistät tilannetta.

Mikäli haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki.Siis 365 Päivän Terveysvinkkiä vuoden kuluessa!
Lisa Bestin kirjoitukset ovat innoittaneet minua kirjoittamaan näitä Health Tip of the Day -artikkeleita.



B vitamins are found in many grain products, and they are made in the body by "good bacteria".  Keep your "good bacteria" strong with prebiotics (lots of fresh fruits and veggies) and with probiotics and fermented foods.

What Are Prebiotics?


 If you want to see the same tips as this, stay tuned, as my intention is to produce a new tip every day.  So 365 Day Health Tips withina yearWritings of Lisa Best have inspired me to write these Health Tip of the Day articles.


Витамины группы В содержится во многих продуктах зерна, и они сделаны в организме "хороших бактерий". Держите "хороших бактерий" сильный с пребиотиками (много свежих фруктов и овощей) и пробиотиков и ферментированных продуктов.
Ферментирование овощей 

Если вы хотите увидеть те же советы, как это, следите за обновлениями, как мое намерение состоит в создании нового чаевые каждый день. Таким образом, 365 дней здоровья Советы в течение года! 
Писания Лиза Лучший вдохновили меня написать эти Здоровье Совет дня статей.
Lähetä kommentti