Loading...

torstaina, toukokuuta 16, 2013

Päivän Terveysvinkki Nro 91/365. Torstai 16.5.2013 - Käytä yrttejä ja mausteita osa II


Nyt Päivän Terveysvinkki ilmestyy myös venäjäksi!
Today's Health Tip now appears also in Russian language!
Здоровье Подсказка сегодня появится также и на русском языке!
 

Pippuri

Useimmat ruoanlaitossa käytettävät mausteet ovat tarjonneet lääkkeen hyödyt jo tuhansia vuosia, ja ne ovat terveellinen lisä ruokavalioon. Harkitse korvata sokeria ja suolaa sellaisilla mausteilla kuten basilika, mustapippuri, neilikka, korianteri, kaneli, inkivääri, valkosipuli, minttu, punainen chili pippuri ja rosmariini.

Mikäli haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki.Siis 365 Päivän Terveysvinkkiä vuoden kuluessa!
Lisa Bestin kirjoitukset ovat innoittaneet minua kirjoittamaan näitä Health Tip of the Day -artikkeleita.

Most cooking spices have been providing medicinal benefits for thousands of years, and are a healthy addition to the diet.  Consider replacing sugar and salt with spices like basil, black pepper, cloves, coriander, cinnamon, ginger, garlic, mint, red chili pepper, and rosemary.
 If you want to see the same tips as this, stay tuned, as my intention is to produce a new tip every day.  So 365 Day Health Tips withina yearWritings of Lisa Best have inspired me to write these Health Tip of the Day articles.


Большинство приготовления пищи специи оказывают лекарственные льготы в течение тысяч лет, и являются здоровым дополнением к диете. Рекомендуется заменить сахар и соль со специями как базилик, черный перец, гвоздика, кориандр, корица, имбирь, чеснок, мята, красный перец чили, и розмарина.
Если вы хотите увидеть те же советы, как это, следите за обновлениями, как мое намерение состоит в создании нового чаевые каждый день. Таким образом, 365 дней здоровья Советы в течение года! 
Писания Лиза Лучший вдохновили меня написать эти Здоровье Совет дня статей.
Lähetä kommentti