Loading...

maanantaina, elokuuta 19, 2013

Päivän Terveysvinkki No 131/365 Maanantia 19.8.2013 - Ikääntyvän henkilön vitamiinit ja rasvahapot


Omega-3-rasvahapot pitävät näöstäsi huolta, myös ulkonäöstäsi



Senioreilla, joilla on korkein B-, C-, D-, E-vitamiinin ja Omega-3-rasvahappojen taso on suurimmat ja tuottavimmat aivot. Viimeistään ikäännyttyäsi kannattaa arvioida sekä ruoan että lisäravinteiden avulla tapahtuvaa vitamiinin saantiasi, jotta saat riittävässä määrin vitamiineja ja terveellistä rasvaa säilyttääksesi omat aivosi toimintakuntoisina.

Mikäli haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. 

Lisa Bestin kirjoitukset ovat innoittaneet minua kirjoittamaan näitä Health Tip of the Day -artikkeleita.

Seniors with the highest levels of Vitamin B, C, D, E and Omega-3 Fatty Acids have the biggest and most productive brains.  Evaluate your vitamin intake through both food and supplements to ensure you are getting adequate levels of these vitamins and healthy fat to maintain your "big" brain as you age.
If you want to see the same tips as this, stay tuned, as my intention is to produce a new tip every day.  
Writings of Lisa Best have inspired me to write these Health Tip of the Day articles.
Lähetä kommentti