Loading...

torstaina, elokuuta 22, 2013

Päivän Terveysvinkki No 134/365 – Torstai 22.8.2013 – Tärkeintä kuntoilussa. Ruokavalio vai harjoitus?



Senhän näkee näkee jo naamasta, että on lakannut saamasta (riittävästi liikuntaa ja terveellistä ravintoa).



Terveys- ja kuntoiluasiantuntijat väittävät, että laihtumisesta 80% liittyy ruokavalioon ja 20% liittyy harjoitteluun. Täysimittainen kuntoilu vaatii huomiotavaksi molempia, mutta  liikunnan määrä ei voi kompensoida riittämätöntä tai huonoa ruokavaliota. Tarkista ruokavaliosi ja luo suunnitelma, jonka avulla voit lisätä ravinteita ja vähentää roskaruokaa, jotta voit vähentää rasvan määrää kehossasi.



Hyvän terveyden kannalta on tärkeää muistaa myös, kuinka tärkeää on riittävän unen  ja harjoituksesta palautuminsen merkitys.

Mikäli haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. 

Lisa Bestin kirjoitukset ovat innoittaneet minua kirjoittamaan näitä Health Tip of the Day -artikkeleita.
Health and fitness experts claim that 80% of weight loss is related to diet, and 20% is related to exercise.  Total fitness requires attention to both, but no amount of exercise can compensate for an inadequate or nutrient poor diet.  Review your diet and create a plan to add nutrients and subtract junk foods to support fat loss.

Nutrition Nuggets



For good health, it is important to remember the importance of adequate sleep and exercise recovery.
If you want to see the same tips as this, stay tuned, as my intention is to produce a new tip every day.  
Writings of Lisa Best have inspired me to write these Health Tip of the Day articles.
Lähetä kommentti