Loading...

tiistaina, helmikuuta 19, 2013

Päivän Terveysvinkki



Huippukuntoon

"Sanonta Rasva lihottaa!’ oli suosittua aikaisemmin, ja johti vähärasvaisen ruokavalion villitykseen. Keho kuitenkin tarvitsee välttämättömiä rasvoja (omega-3 ja 6) valmistaakseen soluseinämiä, hermosoluja, aivosoluja, kuljettaakseen rasvaliukoisia vitamiineja veressä, ja suojellakseen elimiä. Keskity nauttimaan terveellisiä rasvoja, joita saat pähkinöistä, siemenistä, avokadosta, ja kalaöljyistä. Terveytesi maksimoimiseksi eliminoi transrasvoja, ja vähennä voimakkaasti tyydyttyneitä rasvoja (omega-6), joita esiintyy lihajalosteissa."

 Älä unohda myöskään krilliöljyä, joka sisältää runsaasti superantioksidantti astaksantiinia!

Jos haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. 
Voit myös ladata puhelimeesi ilmaisen englanninkielisen sovelluksen ”Health Tip Of The Day” App Storesta osoitteessa: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday tai voit tarkistaa sen Facebookissa osoitteessa http://facebook.com/HealingWithNutrition 


"The saying ’Fat makes you fat!’ was popular in the past, and led to a low fat craze in dieting.  The body needs essential fats (Omega-3's and 6's) to make cell walls, nerve cells, brain cells, to transport fat-soluble vitamins in the blood, and to protect organs.  Focus on consuming healthy fats in nuts, seeds, avocado, and fish oils.  Eliminate trans fats, and minimize heavily saturated fats (Omega-6's) found in processed meats to maximize health."


Do not forget the krill oil, which is rich in super-antioxidant astaxanthin!

If you want to see the same tips as this, stay tuned, as the intention is to produce a new tip every day.  
  
Or  you can download HealthTip Of The Day from the app store at: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday, or you can check it out on Facebook at: http://facebook.com/HealingWithNutrition


Lähetä kommentti