Loading...

sunnuntaina, maaliskuuta 17, 2013

Päivän Terveysvinkki. Sunnuntai 17.3.2013 – Syvään hengittämisen antama hyöty


Harjoittelu – Yleistä ergonomiasta


Syvä vatsahengitys lisää keuhkojen kapasiteettia, lisää merkittävästi koko kehon hapensaantia, vahvistaa immuunijärjestelmää ja auttaa lievittämään stressiä. Yritä laskea kahdeksaan, kun hengität sisään syvästi, pidättele hengitystä laskien jälleen kahdeksaan, ja hengitä ulos laskien kahdeksaan. Suorita tämä 4 -8 kertaa peräkkäin, jotta voit ymmärtää syvään hengittämisen hyödyt.





Jos haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. 
 Voit myös ladata puhelimeesi ilmaisen englanninkielisen sovelluksen ”Health Tip Of The Day” App Storesta osoitteessa: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday tai voit tarkistaa sen Facebookissa osoitteessa http://facebook.com/HealingWithNutrition

Deep Breathing Exercises - HealthCen

Deep belly breathing increases lung capacity, increases oxygenation throughout the body, strengthens your immune system, and helps relieve stress.  Try counting to 8 as you breath in deeply, hold for a count of 8, and exhale for a count of 8 for 4-8 cycles to realize deep breathing benefits.

If you want to see the same tips as this, stay tuned, as the intention is to produce a new tip every day.  Or you can download HealthTip Of The Day from the app store at: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday, or you can check it out on Facebook at: http://facebook.com/HealingWithNutrition
Lähetä kommentti