Loading...

sunnuntaina, maaliskuuta 31, 2013

Päivän Terveysvinkki Nro 52/365. Sunnuntai 31.3.2013 - Palautuminen fyysisen suorituksen jälkeen


tekniikka.png


Fyysisen rasituksen jälkeistä palautumisaikaa voidaan leikata merkittävästi nauttimalla ravinnerikkaita elintarvikkeita (erityisesti hiilihydraatteja sisältäviä hedelmiä tai proteiini juomia) tunnin sisällä harjoituksen jälkeen korvaamaan lihaskudoksessa olevan glykogeenin puutetta Jos korvaaminen viivästyy, täydellinen toipuminen voi kestää jopa 2 päivää. Jotta palautuminen olisi mahdollisimman nopeaa, varaa välipalan nauttiminen tunnin sisällä harjoituksen jälkeen.

Jos haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. Siis 365 Päivän Terveysvinkkiä vuoden kuluessa!
 Voit myös ladata puhelimeesi ilmaisen englanninkielisen sovelluksen ”Health Tip Of The Day” App Storesta osoitteessa: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday tai voit tarkistaa sen Facebookissa osoitteessa http://facebook.com/HealingWithNutrition
 

Blueberries Boost Recovery After Exercise






Recoverytime from physical exertion can be cut drastically by consuming nutrient rich foods (especially fruit carbohydrates, or protein shakes) within one hour of exercise to replace glycogen in the muscle tissue.  If replacement is delayed, full recovery may take up to 2 days.  To maximize recovery times, plan to snack within one hour after exercise.



If you want to see the same tips as this, stay tuned, as the intention is to produce a new tip every day.  Or you can download HealthTip Of The Day from the app store at: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday, or you can check it out on Facebook at: http://facebook.com/HealingWithNutrition
Lähetä kommentti