Loading...

maanantaina, maaliskuuta 25, 2013

Päivän Terveysvinkki Nro 46/365. Maanantai 25.3.2013 Vältä prosessoituja ruoka-aineita.


Funktionaaliset elintarvikkeet



Yleensä mitä enemmän jalostettua ruoka on, sitä vähemmän se sisältää vitamiineja, mineraaleja ja ravinteita, ja sitä enemmän kemikaaleja, myrkkyjä, torjunta-aineita ja säilöntäaineita. Ravitsemuksen laadun maksimoimiseksi, valitse pääosin elintarvikkeita, jotka ovat mahdollisimman vähän prosessoituja, sisältävät raakaravintoa, ja mieluiten orgaanisesti viljeltyjä tuotteita (luomutuotteita).
Lue artikkeli vitamiineista ja antioksidanteista!
 
Jos haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. Siis 365 Päivän Terveysvinkkiä vuoden kuluessa!
 Voit myös ladata puhelimeesi ilmaisen englanninkielisen sovelluksen ”Health Tip Of The Day” App Storesta osoitteessa: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday tai voit tarkistaa sen Facebookissa osoitteessa http://facebook.com/HealingWithNutrition
Babies Food Tips For Vitamins And Minerals

Generally the more processed a food is, the less vitamins, minerals and nutrients it contains, and the more chemicals, toxins, pesticides and preservatives it contains.  To maximize nutrition, eat most of your foods in the whole, raw, and preferably organic state.
Read an article about vitamines and antioxidants!

If you want to see the same tips as this, stay tuned, as the intention is to produce a new tip every day.  Or you can download HealthTip Of The Day from the app store at: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday, or you can check it out on Facebook at: http://facebook.com/HealingWithNutrition
Lähetä kommentti