Loading...

torstaina, huhtikuuta 11, 2013

Päivän Terveysvinkki Nro 62/365. Torstai 11.4.2013 – Ole luova: käytä arkiliikuntaa pysyäksesi hyvässä kunnossa!


Sauvakävely - Suomen Latu


On yleistä, että ihmisillä, jotka ammattinsa vuoksi joutuvat liikkumaan (kävely, portaiden, kiipeäminen tai siirtyminen työn vuoksi paikasta toiseen koko päivän) on parempi sydän kuin niillä, jotka kuntoilevat sinnikkäästi kerran päivässä, mutta suorittavat istumatyötä muun ajan. Yritä sisällyttää liikettä päivän mittaan lisätäksesi sydämen terveyttä. Ole luova: tee seinäpunnerruksia, käytä rappusia hissin sijaan, pysäköi tarkoituksellisesti kauemmaksi kuin muuten olisi tarpeen ja nosta kädet pään yli usein lisätäksesi liikkeitä ja sitä kautta terveyttäsi.

Mikäli haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. Siis 365 Päivän Terveysvinkkiä vuoden kuluessa!
 Voit myös ladata puhelimeesi ilmaisen englanninkielisen sovelluksen ”Health Tip Of The Day” App Storesta osoitteessa: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday tai voit tarkistaa sen Facebookissa osoitteessa http://facebook.com/HealingWithNutrition

It is common for people whose profession keeps them moving (walking, climbing stairs, or moving throughout the day) to have better cardiovascular health than those who
work out strenuously once a day, but remain sedentary the rest of the time.  Try to incorporate movement throughout your day to increase cardiovascular health.  Be creative with wall pushups, take the stairs, intentionally park far away, and raise your arms over you head often to increase movements and health.

If you want to see the same tips as this, stay tuned, as the intention is to produce a new tip every day.  So 365 Day Health Tips within a year! Or you can download
HealthTip Of The Day from the app store at: http://itunes.com/apps/healthtipoftheday, or you can check it out on Facebook at: http://facebook.com/HealingWithNutrition
Lähetä kommentti