Loading...

lauantaina, heinäkuuta 20, 2013

Päivän Terveysvinkki Nro 120/365 Perjantai 20.7.2013 – Kokeile eri viljalaatuja ja löydä vitamiinit, mineraalit ja hivenaineet


Amarantti – Wikipedia


Harkitse voisitko lisätä seuraavien terveellisten jyvien osuutta ruokavaliossasi: amarantti, ohra, tattari, bulgur, hirssi, kaura, quinoa, riisi, ruis, ruisvehnä (eli Tritikali), vehnä ja villiriisi. Nämä terveelliset jyvät sisältävät runsaasti ravinteita ja tarjoavat sinulle vitamiineja, mineraaleja ja entsyymejä. Kokeile yhtä lajia kerrallaan viikoittain määrittääksesi suosikkisi!
Mikäli haluat nähdä samanlaisia vinkkejä kuin tämä, pysy kanavalla, sillä tarkoitukseni on tuottaa vuoden jokaiselle päivälle uusi vinkki. Siis 365 Päivän Terveysvinkkiä vuoden kuluessa!
Lisa Bestin kirjoitukset ovat innoittaneet minua kirjoittamaan näitä Health Tip of the Day -artikkeleita.
Bulgur Wheat

Consider increasing your consumption of healthy grains such as amaranth, barley, buckwheat, bulgur, millet, oats, quinoa, rice, rye, triticale, wheat, and wild rice.  These healthy grains are nutrient-dense and provide vitamins, minerals and enzymes.  Try a new one every week to determine your favorite!
If you want to see the same tips as this, stay tuned, as my intention is to produce a new tip every day.  So 365 Day Health Tips within a year
Writings of Lisa Best have inspired me to write these Health Tip of the Day articles.
Лебеда — Википедия

Следует увеличить потребление здоровых зерна, такие как амарант, ячмень, гречиху, Булгур, проса, oвёс, лебеда, риса, pожь, тритикале, пшеницы и дикого риса. Эти здоровые зерна питательными веществами и обеспечивают витамины, минералы и ферменты. Попробуйте новое каждую неделю, чтобы определить ваш любимый!
Если вы хотите увидеть те же советы, как это, следите за обновлениями, так как я намерен производить новый наконечник каждый день. Так что 365 дня здоровья Советы в течение года!

Писания Лиза Лучший вдохновили меня написать эти Здоровье Совет дня статей.
Lähetä kommentti